A budapesti közlekedésről a mindennapokban

Kátra a Budai Fonódó hálózaton

2018. november 06. - Farkas Bence Máté

November 3-tól, azaz szombattól a korszerűsített Tatrak újabb vonalakat hódítanak meg: mostantól időnként (de már egyre gyakrabban) bukkannak fel a budai fonódó hálózaton az angyalföldi Kátrák (amikből emiatt jópár darab Budafokra költözött). Nézzük, mit is jelent ez egészen pontosan?

Egészen pontosan ez azt jelenti, hogy a 17-es és a 41-es vonalán a Classic Tatrakat részben vagy teljesen ezek a kocsik váltották. Számokban ez annyit jelent, hogy a Széll Kálmán téri ágon (azaz a 17-es vonalon) hétköznapokon a szerelvények kb. fele ezekből a kocsikból áll (a másik fele CAF), hétvégén pedig a tengernyi CAF mellett mindösszesen óránként 1 vagy szerencsésebb esetben 2 ilyen típusú szerelvénybe tud botlani az ember. 

No de a rakparti ágon másabb a helyzet: a 41-es vonalon ugyanis teljes típuscsere történt, vagyis szombattól a Classic Tatrakat a K Tatrak váltották fel. Emellett természetesen a rakparton a CAF-ok ugyanúgy megmaradtak mint eddig a 19-es vonalán.

Kis kedvcsinálóként következzék egy útifilm, mely egy retúr utazást mutat be a 41-es vonalán Kátrával a Bécsi út és Kamaraerdő között. A 37 perces filmben minden van, ami szem-szájnak ingere: fonódás, lánchídi alagút, Etele/Fehérvári vágánykereszt, budafoki kocsiszín és még sok más. 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikozlekedesrol.blog.hu/api/trackback/id/tr4114355063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.