November 3-tól, azaz szombattól a korszerűsített Tatrak újabb vonalakat hódítanak meg: mostantól időnként (de már egyre gyakrabban) bukkannak fel a budai fonódó hálózaton az angyalföldi Kátrák (amikből emiatt jópár darab Budafokra költözött). Nézzük, mit is jelent ez egészen pontosan?
Egészen pontosan ez azt jelenti, hogy a 17-es és a 41-es vonalán a Classic Tatrakat részben vagy teljesen ezek a kocsik váltották. Számokban ez annyit jelent, hogy a Széll Kálmán téri ágon (azaz a 17-es vonalon) hétköznapokon a szerelvények kb. fele ezekből a kocsikból áll (a másik fele CAF), hétvégén pedig a tengernyi CAF mellett mindösszesen óránként 1 vagy szerencsésebb esetben 2 ilyen típusú szerelvénybe tud botlani az ember.
No de a rakparti ágon másabb a helyzet: a 41-es vonalon ugyanis teljes típuscsere történt, vagyis szombattól a Classic Tatrakat a K Tatrak váltották fel. Emellett természetesen a rakparton a CAF-ok ugyanúgy megmaradtak mint eddig a 19-es vonalán.
Kis kedvcsinálóként következzék egy útifilm, mely egy retúr utazást mutat be a 41-es vonalán Kátrával a Bécsi út és Kamaraerdő között. A 37 perces filmben minden van, ami szem-szájnak ingere: fonódás, lánchídi alagút, Etele/Fehérvári vágánykereszt, budafoki kocsiszín és még sok más.