Villamosforgalom a Széll Kalef téren.
A videóban villamosok mellett látható az ún szánszerkezet működése is. De mi is az a szánszerkezet? A szánszerkezet fogalma kapcsolódik a budapesti elágazásoknál alkalmazott váltóállításhoz, melyet segédvezetékes váltóállításnak nevezzük. De mi is ez az egész bővebben: a váltó előtt a felsővezetéken van egy fura "cucc", melyet szánszerkezetnek neveznek. Ennek két "szántalpa" a felsővezeték madzagjának szintje alá lóg, így ezen csúszik az áramszedő. Ha a villamos úgy halad át rajta, hogy nem vesz fel áramot (köznapibban üresben gurul), a szánon sem halad át komolyabb áram, így a váltó "nyugton marad". Ha azonban a villamos vesz fel áramot (menet fokozatban van), a szánon áthaladó áram átbillent egy mágneskapcsolót, az pedig meglöki magát a váltót. Ha tehát a váltó a villamos számára megfelelő irányban áll, a vezetőnek nincs más teendője, mint kikapcsolni a menetáramot, és üresben gurulni. Ha a váltót át kell billenteni, a vezetőnek menetre kapcsoltan kell átgurulni a szerkezet alatt, melynek következtében a váltás rövidesen bekövetkezik. Röviden ennyit a szánszerkezet működéséről!
A videó elején az 59-es villamos fedélzetén haladunk be a térre a Déli pályaudvar felől, majd ezek után kezdődik a villamosok szaladgálása a Várfok utca alatti alagútban ki-be, a videó végén pedig 3 villamos halad át ez alatt a bizonyos szánszerkezet alatt (ebből 2 Hűvösvölgy, 1 pedig a Bécsi út/Vörösvári út felé).